Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Siemens ArtSmellery

 

De ontwikkeling van de Sensofresh wasmachine bracht geuren en machines dicht bij elkaar. Elke dag hebben we er mee te maken. We willen lekker ruiken en dus niet naar etensluchtjes en andere onaangename geuren die we gedurende een dag tegen kunnen komen.

 

Siemens heeft een oplossing gevonden met een wasmachine die zonder water in 15 minuten zorgt dat de kleding weer neutraal ruikt. Om dit te vieren is er samen met het Stedelijk museum en Jorg van Iscent een bijzondere manier gemaakt om kunst te ervaren via de neus. Geur is in de kunstwereld niet vaak aanwezig, dat terwijl het een grote emotionele impact heeft. Dit bijzondere project heet Artsmellery en is nog te ruiken in Inspiratiehuis 20/20 tot 10 juni 2017.

 


Klant

Siemens & het Stedelijk Museum

Project

Installatie en custom made geuren.

Branche

Private label

Artsmellery geur kunst Iscent