Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Broekhuis Ford Harderwijk

 

Een geur in de showroom

 

Een geur die de klant een crème de la crème beleving geeft. Dat was de vraag. Maar ja, met tig verschillende type klanten, hoe ga je dan een geur ontwikkelen die het gros aanspreekt? Kies je dan vanuit je eigen merkwaarden? Of blijft de doelgroep leidend?

 

We hebben ons brein erover gebroken. Uiteindelijk hebben het laatste geadviseerd: de doelgroep is waar het om gaat. Een subtiele touch van het merk zelf, geïnspireerd door de warme, oranje muren van het pand, maakte het wat meer eigen. Het resultaat is een geur die, gebaseerd op onze eigen best practices, past bij de klanten én bij Broekhuis.

 

 


Klant

Broekhuis Ford Harderwijk

Project

Geurinstallatie in showroom

Branche

Automotive, Private label

Ford Broekhuis geur showroom geur Showroom geuren Broekhuis autoshowroom geuren