Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Filippa K

Het merk Filippa K staat bekend om haar elegante kleding, heel stijlvol in alle eenvoud. Een geur om dit gevoel te communiceren kon daarom ook niet wegblijven. 

Een geur zoeken bij deze Scandinavische winkel was onze uitdaging. Daarnaast hebben we een mooie roomspray ontwikkelt die past bij de uitstraling van de andere producten die er al aanwezig waren.  We willen dat je niet zomaar aan deze winkel voorbijloopt, maar dat het een beleving geeft bij binnenkomst, het echte “Wow”  effect. Het totale concept geeft je die echte beleving die je door zal gaan vertellen, een herinnering die bij offline winkelen je niet zal raken. Een totale beleving bestaat uit een optelsom van alles dat je waarneemt met je zintuigen. Wat je ziet is hierin dominant, maar alleen geloofwaardig als het klopt met de andere zintuigen. Geluid, vriendelijkheid, een goed kopje koffie en de juiste geur is hierbij van cruciaal belang. Wanneer een van deze zintuigen verkeerd worden geraakt is dit niet goed voor de merkbeleving.  Kijk hier naar het aanbod van Filippa-K.

Category

Private label, Retail

Filippa k geuren scent