Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Dior – Joy

 

De juiste geur op de juiste plaats

 

Dior is een grote naam in de wereld van fashion en parfums. Nu, na 19 jaar, is er bijzonder nieuws: de lancering van een geheel nieuw parfum; Joy!

 

Ze bedachten een bijzondere release samen met Pathé bioscopen. De wens was om het parfum in de gehele bioscoopzaal te laten ruiken op het juiste moment, zodat het publiek er middenin zou zitten. Zowel beeld, geluid en geur moesten samenkomen voor een intense belevenis.

Onze uitdaging: Zorg dat het nieuwe parfum te ruiken is in de juiste sterkte op het exacte moment. Met een aantal creatieve oplossingen, zoals speciaal aangepaste geurmachines, hebben we dit bereikt.

 

Weer een uitdagende geurmarketing klus afgerond!

 


Klant

Dior × Pathé bioscopen

Project

De nieuwe geur ruikbaar maken in de Pathé bioscoop tijdens de parfumcommercial van Dior

Branche

Retail