Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

America Today

 

The American Dream

 

Het icoon in het Nederlandse retail land, America Today heeft voortaan ook een eigen geur. We creëerde zowel het parfum als de store scent.
Het jonge, sportieve unisex parfum 1ST BASE sluit naadloos aan op de doelgroep en brengt de American College Lifestyle verder tot leven. Het jongste teamlid van de First Base-lijn draagt bij aan de totale merkbeleving van America Today.

Less is more. Daar draait het om bij America Today’s sublabel First Base.  Deze elementen vormden de inspiratie voor 1ST BASE; alledaags, fris en energiek. De frisse geur met speelse noten van citrus en dennennaalden wordt gedragen door zwoele tinten van musk en vanille. Verkwikkende aroma’s van groene thee en koriander zorgen voor gelaagdheid die de zintuigen prikkelt.
Het unisex parfum is de perfecte vertaling van de zelfverzekerde en nuchtere mentaliteit van het
merk. Met 1ST BASE slaat America Today direct een home run!

 


Klant

America Today

Project

Store Scent en parfum creatie

Branche

Private label, Retail

america today parfum 1e base perfume