Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Vakantiehuisjes schoner ervaren met geur

Vandaag verschenen er flink wat opmerkelijke berichten over de onhygiënische staat van vakantiehuisjes. Het blijkt dat deze vakantieverblijven vaak niet goed worden schoongemaakt: gasten vinden er viezigheden die ze liever niet zouden willen aantreffen. Gats. Het woord ‘muf’ kom dan ook behoorlijk vaak voor in de reviews van deze vakantiehuizen. En dat niet alleen: ook hotelkamers blijken niet bepaald fris te ruiken.

De beleving van ‘schoon’ wordt door 45% gevormd door de geur die mensen in de ruimte ervaren. Hierin schieten deze accommodaties vaak tekort. En dat terwijl dit juist vrij gemakkelijk is op te lossen! Hoe? Met een individuele oplossing voor geur, die de klant zelf kan instellen, zodat het altijd lekker ruikt. Goed nieuws: na lang zwoegen heeft Iscent deze geuroplossing onlangs ontwikkeld.

Een geuroplossing die in verschillende ruimtes kan worden toegepast, zodat de klant overal de juiste geurbeleving krijgt. Voor een hotel begint de beleving van geur bij binnenkomst in de lobby, daarna zijn de liften aan de beurt, vervolgens eventueel de gangen. Bij vakantiehuisjes heb je hier eveneens een kans: als je in ieder vakantiehuis meteen een prettige geur verspreidt, snapt de klant bij binnenkomst meteen dat het huisje hygiënisch is.

We zijn benieuwd welk park als eerste zijn gasten score omhoog wil krijgen met deze geuroplossing! Meer weten? Neem contact met ons op!

Link naar nieuwsberichten:

https://www.metronieuws.nl/nieuws/binnenland/2018/02/nederlandse-vakantiehuisjes-vaak-niet-goed-schoon of
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/consumentenbond-hygiene-in-veel-vakantieparken-ondermaats