Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Live geur op evenement

Hoe te gek is het om op een LIVE evenement een geur experience te bieden? We love it. En daarom doen we dat ook al jaren. Say what?! Ja, een geur experience houdt eigenlijk dit in: je vertaalt de boodschap van je evenement naar een unieke geur, waardoor je publiek een uitzonderlijke beleving tijdens het evenement krijgt. Denk bijvoorbeeld aan het live creëren van het parfum van het evenement mét de inbreng van het publiek. Op de foto zie je hoe we een natuurlijke geurervaring hebben gecreëerd voor een feest van BNP Paribas met als thema: Care, Share, Dare.

De geur kan vervolgens worden verspreid met geurmachines, zodat de geur overal aanwezig is. Dit kan met vele verschillende geuren. De geur kan ook aan het einde van het evenement worden mee gegeven in de vorm van een geurspray en bijgaand kaartje. Mensen kunnen zo thuis nog eens levendig terugdenken aan deze unieke gebeurtenis.

Ook ontdekken hoe geur op jouw evenement past? Ask away!!