Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Facilitair

Wat roept het schoonste gevoel op na het schoonmaken van een ruimte? De geur. Mensen hechten grote waarde aan een frisse geur na het schoonmaken. Zonder deze geur ‘voelt het niet zo schoon’. Bijzonder, maar waar. Als facilitaire dienstverlener kun je deze geurbeleving versterken door te zorgen dat de geur langer blijft hangen. Hier bestaan verschillende vormen van technologie voor die verder gaat dan een veredelde toiletverfrisser. We kunnen samen ontdekken wat bij jouw business past.

Beproefde geuren

In deze range voeren we specifieke geuren die de schoonbeleving een boost geven. Men ervaart de ruimte schoner en maakt ook minder troep. Naast de beleving van meer hygiëne ervaart men de ruimte ook veiliger.

Stuur mij een tester
  • Ainz
  • Broekhuis Ford Harderwijk
  • Club Abe Amsterdam
  • Conservatorium Hotel Amsterdam
  • De Harmonie
  • Eau de Tolérance, Bijenkorf
  • Elburg Het Baken
  • Groothuis Wonen
  • Henk Scholten Volvo
  • Home by Ooms
  • Hotel Staats Haarlem
  • Insignety Amsterdam
  • Nieuw Parfummerk
  • Remember by Campspace
  • Siemens ArtSmellery
  • St. Tropez Deventer
  • The Wardrobe Haarlem

Ben je gegrepen door geur en al haar fascinerende facetten? Vul het contactformulier in, zo kunnen we samen ontdekken wat we voor je kunnen doen.